Daglige arkiver: 19. januar 2017

Kristofs H2020 Workshop hos K2

Kristof fra UiB sitt Brussel-kontor var på besøk hos K2 torsdag i uke 3. Deltakerne fikk tips og triks om søknadsskriving og tolkning av utlysningsteksten, og det var god tid til spørsmål og diskusjon. Tusen takk til Kristof for at han tok seg tid til å besøke oss, og vi håper at vi kan gjenta dette ved en annen anledning.

kristoff

Disputas uke 3

olsen_jan_roger_0Jan Roger Olsen disputerer for Ph.d. graden fredag, 27. januar 2017
Prøveforelesning: Fredag 27. januar 2017, kl. 10:15
Oppgitt emne:
“The potential role of immunotherapy of tumors with high mutational/neoantigen load versus low mutational/neoantigen load”
Sted: Auditorium 4, BB-bygget, Jonas Lies vei 91
Disputas: Fredag 27. januar 2017, kl. 13:15
Sted:
Auditorium 2, BB-bygget, Jonas Lies vei 91
Avhandlingens tittel:  ”Context dependent transcription factor regulation in normal and malignant cell differentiation”
1st opponent:
Professor Norman J. Maitland, University of York, Storbritannia
2nd opponent: Professor Juha Klefström, University of Helsinki, Finland

Pressemelding

Horizon 2020 HelpDesk

h2020Horizon 2020 Help Desk er en måte arena hvor bedrifter og forskere kan møte for  utvikle Horizon 2020 (H2020) prosjekter.

Horizon 2020 er EUs største forsker og innovasjons program, og  tilbyr støtte over 7 år (2014-2020).
Hvem bør delta?
Bedrifter og forskere fra Bergens regionen er velkommen til å booke et møte ved HelpDesk.

Hvilken service tilbyr vi?
EU rådgivere og bedriftsutviklere vil svare på dine spørsmål og hjelpe deg med:
– finne riktig utlysning
– søknad skrivning  prosess
– prosjekt organisering
– finne partnere
– finansiering av skrive prosess

Når?
Horizon 2020 HelpDesk arrangeres hver andre onsdag (  ), fra kl. 9:00 – 12:00 hos BTO (2. etg. Vitensenteret, Thormøhlensgate 51)

Du kan registrere deg for HelpDesk her, eller kontakte oss om du har spørsmål.  Kontaktinformasjon finner du her.